Hem > Bara ett inlägg :-) > Jobbjakt och coaching – nu kör vi!

Jobbjakt och coaching – nu kör vi!

  1. Danel
    maj 14, 2009 kl. 1:52 e m

    Vart är listan på jobben som ni hittat i Västerås åt oss arbetslösa då?
    Ser ingen sådan här inne, trots att jag var fram till er där nere på stan och pratade.
    Jag blev hänvisad in hit med förklaringen att jag kunde se alla jobben här inne!

    Ni kan väl lägga upp en länk till rätta sidan, som innehåller den listan…? =)

    Vill absolut tacka för er starka och fina insats men jag är en utav de som varit arbetslös alltför länge och därför tror jag på det hela när jag väl ser det!

    Tack för mig// Daniel.

    • jobbcoach
      maj 15, 2009 kl. 7:01 f m

      Hej Daniel!
      Kul att du kom förbi oss på stan!
      Vi jobbar förfullt med att sammanställa resultaten, de finns tillgängliga på måndag på vårt kontor i Västerås.
      Vi finns på Stora gatan 48 och har öppet mellan kl.9-17, du är varmt välkommen!

      ps. håll även utkik på bloggen, här lägger vi ut resultaten inom kort

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

