Hem > Bara ett inlägg :-) > Ett till citat från en mycket läsvärd bok…

Ett till citat från en mycket läsvärd bok…

”Fråga: Vet du hur gammal jag kommer att bli innan jag lärt mig spela piano?
Svar: Lika gammal som du blir om du inte lär dig det. Låt oss börja”

Cameron , 1997

Ibland är det lätt att glömma att det aldrig är för sent. Vare sig det gäller att lära sig spela piano, springa IronMan eller skaffa sig sitt drömjobb!

  1. Drömmaren
    augusti 25, 2009 kl. 9:54 f m

    I flera år har jag tänkt och bara pratat om och aldrig tagit ett steg framåt. Först nu fick jag nog och insåg att det är jag som bossar över mitt liv och mina beslut om vad jag vill. Nu har jag det som jag i över 20 år har drömt om. Och det motiverar mig! … Låt mig se nu, vad är min nästa dröm? *ler och är nöjd*

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

