Hem > Bara ett inlägg :-) > Att sätta mål

Att sätta mål

I går sprang jag tjejmilen i Stockholm med ca 25 000 andra vältränade tjejer.
Underbart väder, härlig stämmning och mycket svett och jävlarannamna. Jag hade tidigare i våras sprungit Vårruset och bestämt med mig själv att anmäla mig till Tjejmilen för att ha ett mål att träna inför. Jag har nu regelbundit kommit iväg och tränat för att kunna genomföra tjejmilen med flaggan i topp !
Sitter nu och funderar om det finns andra mål som kan göra att jag kommer framåt i livet, det kan vara på jobbet eller på fritiden. Återkommer om med mina nya mål för att utveckla och stärka mig själv.
/Malin Lundbergh

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

