Hem > Bara ett inlägg :-) > Stort tack till coacherna som hjälpt mig komma dit jag är idag!

Stort tack till coacherna som hjälpt mig komma dit jag är idag!

Här kommer lite feedback från en av våra deltagare som kommit till oss via jobbtorget och som varit långtidsarbetslös. Hon har nu fått en praktikplats genom AcadeMedia Eductus och chans till fortsatt jobb därefter.

Här kommer hennes mail som hon skickade till vår chef:

Hej!

Jag heter S.M. Med detta brev vill jag säga hur tacksam jag är, med insats jag fått under en  jätte kort tid.  W.K. har varit min coach och tycker att hon har gjort otroligt bra jobb!  Jag har fått en praktik som kan leda till anställning. Vill att du meddela W. K och jobbcoachen  E.L hur glad jag är. Tycker de jobbat mycket bra och du måste veta att du har de bästa coacher som gör extraordinarie insats för sina deltagare.

Önskar er alla det bästa med coachning!

Med vänlig hälsning

S.M.

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

