Hem > Bara ett inlägg :-) > Och vad är vinsten?

Och vad är vinsten?

Trygghet, vad är det och hur känns det? Kan man ta på det, hur smakar det? När vet jag att jag är trygg? Det är inte förrän jag plockar ut vinsten efter varje förändring som jag känner mig trygg. Trygg i att jag har vågat förändras och trygg i att ha fått ytterligare en kunskap och en erfarenhet till nästa gång. Trygghet är när jag har själv tillfredsställt mina behov. Det är vinsten! Tryggheten är att ha en jobbcoach som stöttat mig i min nya självständiga väg mot arbetslivet.

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

