Hem > Eductus > Tio i Topp

Tio i Topp

  1. Är ganska ”färsk” på Eductus så jag har inte tagit del av dolda jobb ännu bland annat, verkar lovande. Har en jättetrevlig JobbCoach. Mycket nöjd, 5 bananer av 5 möjliga.
  2. Mycket bra upplägg på det mesta, det märks att de är proffs. Oerhört trevligt bemötande av samtliga man träffar på i lokalerna.
  3. Väldigt bra aktör! Ett företag med proffsigt arbetssätt! Tack till med allt ni företar er 🙂
  4. Jag har haft Lena i Eskilstuna, hon är helt fantastisk!!! Jag blev mer motiverad … Lena är snäll, vilket man lustigt nog behöver ibland, som arbetssökande i lågkonjunktur – Sverige… Alla som har med henne att göra ska skatta sig lyckliga!!!
  5. Jag fick nog världens bästa coach, Anna-Lena i Uddevalla. Stort tack till dig.
  6. Vill lyfta fram min coach Linn som har varit till väldigt stor hjälp.
  7. Tycker att många skulle behöva hjälp av Eductus för att de är bra på att motivera folk att söka jobb. Bra samtal som leder till sysselsättning. Man blir självgående!
  8. Det finns en ‘can do’ mentalitet som jag gillar och det finns utrymme för att förverkliga drömmar. Det jag gillat mycket har just med drömmar att göra. Man blir uppmuntrad att våga tänka utanför de mentala spärrarna som man satt upp för sig själv. Det om något är personlig utveckling.
  9. Linn är en livets jobbcoach! Jag tycker att ni är superbra och ger otroligt bra stöd! Jag har fått den hjälp jag behövde hos Eductus. Coachen jag har på Eductus är den bästa jag haft.
  10. Eductus har hjälpt mig att få komma ut o praktisera vilket jag uppskattar nå enormt!

 

//genom Joanna K

Kategorier:Eductus Taggar:
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

