Hem > Jobbcoach Örebro > Gränsöverskridande samarbete

Gränsöverskridande samarbete

Jag fick nys om ett företag i somras som sysslar med att skylta och flagga vid vägbyggen runt om i Sverige. En av mina deltagare fick ett jobb där under cirka 5 månader med ev. förlängning. Kontakt togs med detta företag och vips så hade jag hittat 5 lediga jobb till. Jobben var i Västerås, Gnarp och Östersund och med tillträde omgående. Inga förkunskaper dock krävdes körkort. Drömsituation för en coach, tänkte jag och eftersom vi inte kunde fylla kvoten i Örebro så mailades jobben vidare till respektive ort. Det blev snabba puckar och personliga brev med CV´s skrevs i rask takt, skickades vidare till arbetsgivaren som ivrigt väntade på att arbetskraften skulle dyka upp.

Vi måste tänka stort, brett och långt och på alla våra coachkollegor i Sverige.

Margareta/Jobbcoach Örebro

  1. RockAngel
    september 2, 2010 kl. 10:14 e m

    Heja alla jobbcoacher!
    Hoppas ni är här för att stanna.
    Jag skulle åxo behövt en coach men jag är nog kanske för gammal jag 😦 Namaste!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

