Hem > Eductus, Eductus Väst > Deltagarnas julklapp till jobbcoacher på Eductus

Deltagarnas julklapp till jobbcoacher på Eductus

Tack för att ni både lyfter upp oss till en tillgänglig jobbsöknivå anpassat till dagens jobbkonjuktur samt att ni har verktyg för att hjälpa oss hålla kursen oavsett hur vi än mår!

Det har verkligen varit en värdefull tid som har gett mig mycket. Önskar att jag kunde förlänga tiden. Jag har fått mera motivation, stöd, uppmuntran och värdefulla tips som kan hjälpa mig på min väg framåt

Om jag vill hitta jobb, jag behöver referens. Om Eductus skulle bli min referens, jag skulle få mer chans att få jobb

Eductus är bra. Eductus hjälper. Eductus utvecklar människor

Tycker att många skulle behöva hjälp av Eductus för att dom är bra på att motivera folk att söka jobb

Väldigt duktiga jobb coacher som ger 100procent att hjälpa en

Lycka till med allt ni företar er:)

//Joanna

Eductus Väst

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

