Hem > Bara ett inlägg :-) > REKRYTERINGSBAZAREN I STOCKHOLM

REKRYTERINGSBAZAREN I STOCKHOLM

 

I morse såg det verkligen inte ljust ut alls, all busstrafik i Stockholms län är inställd och tunnelbanan har förseningar på samtliga linjer. Men detta drabbar inte de envisa, nej verkligen inte! Både arbetssökande samt arbetsgivare har ändå tagit sig hit och nu kl 11:00 och vi alla är på gång och på hugget! Alla våra arbetssökande är också här och sollar terrängen!!!

I full Eductus mundering kommer jag till Kulturhuset i Stokholm och välkomnas av mina kollegor alla iklädda Eductus outfit från topp till tå!

Eductus på Kulturhuset i Stockholm

Isabel Nylin

  1. Gerd Wallin
    februari 12, 2011 kl. 7:05 f m

    Hej Eductus!

    Jag vart uppfångad av er igår på Rekryteringsbazaren på grund av min excellenta T-shirt, ”Vilket arbete kan du tipsa om”! Ni intervjuade och tog bild och jag skulle hamna på bloggen, men jag ser den ej här, vart tog den vägen?

    Ser framemot att se och läsa om den!

    Tack för en härlig intervju och inspirerande Eductus-coacher, heja!!

    Med vänlig hälsning

    Gerd Wallin

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

