Hem > Bara ett inlägg :-) > Några tankar från gårdagens Bazar

Några tankar från gårdagens Bazar

Satt i en galen miljö igår, människor var överallt på plan 5, där arbetsgivare och arbetssökande möttes och knöt nya kontakter.

Det vimlade av människor och det ironiska var att när jag tog min lunch igår på 30 min och gick en sväng till Åhlens city i sthlm och kom innanför dörrarna så hörde jag inget annat än en fullkomlig tyssssssssssstnad och ett lugn spreds inom mig! På Åhlens city, tystnad, har nog aldrig hänt förut!!

Väl tillbaka på Kulturhuset och bazaren så höjdes pulsen igen och vi var igång med 110%!

I vimlet: Anna-Lena, Anna, "Sus"-verksamhetschef för Eductus Jobb, Maria och Moa

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

