Hem > Bara ett inlägg :-) > Med fantastisk hälsning från Peter

Med fantastisk hälsning från Peter

Ja, nu börjar man närma sig tre månader som anställd på Eductus i Malmö. Mycket har hänt och med hjälp av fantastiska medarbetare har jag kommit in bra i arbetet. Har under hela förra året bara jobbat med ungdomar, då på Arbetsförmedlingen Ung i Malmö. Nu åter igen har jag fått möjligheten att jobba med alla även ”gamla”, de som är över 25 år (kanske inget jag ska säga så högt till någon som är 27, verkar vara ålderskänsliga i den åldern här… *ler*). Jobben faller på plats ett efter ett och som jag brukar säga till mina deltagare, kul att se dig, men inte så länge hoppas jag!

Håller på med min workshop ”Telefonteknik” som verkar uppskattas då den är mer än maximerad med antalet varje gång, kan se nästa gång om jag hittar någon byggnadsarbetare i gänget som kan bygga ut lokalen. Planerar även en ny workshop som kommer att handla om att arbeta utanför stadsgränsen och även mot de som är sugna på att arbeta i andra länder. Detta tillsammans med en kollega, som också är en gammal AF anställd (gammal… nu var det där igen, tror inte heller att hon uppskattar detta med åldern… 😉 Nåväl, ska förhoppningsvis sjösätta denna workshop inom de närmaste veckorna… Återkommer med rapport!

Med Fantastisk Hälsning, Peter, Jobbcoach Malmö 

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

