Lyckligare bloggare på Eductus i väst är svårt att hitta

Igår hade jag en av de mest utvecklande dagarna i ”bloggkarriären”. Under den internationella konferensen på temat Learned Helplessness & The Glory of Failure, sände jag live från iPhone’n direkt ut på #Eductus Facebook och #Eductus Twitter.

När jag kom hem märkte jag att iPhone’n la av och tänkte att det behöver laddas. Inget märkligt över det, eller hur?

Efter ett par timmar, vägrar iPhone’n starta. Jag har inte kunnat sova denna natt och försökt komma på alla möjliga förklaringar. Om inte det är batteriet kan den då ha blivit överhettad av all broadcasting igår? I morse vägrade den fortfarande. Jag kände mig övergiven och ledsen. Ingen kontakt med omvärlden? Hur ska det gå?=)

Nå väl. Jag kommer in till jobbet. Tar först en kopp kaffe och möter min bloggkollega Sirwan.

Självklart berättar jag om min tragedi, var på ser jag honom le. Uppdatera den, säger han. Jag tittar på honom och frågar undrande om hur han tänker, eftersom iPhone’n vägrar juh att starta. Tryck ner båda knapparna i 15 sekunder, säger han självsäkert=)

Lyckligare bloggare den morgonen har ni aldrig skådat! Jag såg äpplet på iPhone displayen.

Sirwan du äger!

Tackar Joanna Kozakiewicz

Eductus Göteborg

  1. Sirwan
    mars 11, 2011 kl. 8:33 f m

    Hehehehe sweeeet!! 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

