Hem > Bara ett inlägg :-) > Till Maria Hansson -från två tacksamma personer som korsat din väg.

Till Maria Hansson -från två tacksamma personer som korsat din väg.

Håll i dig Maria för här kommer två personer som vill tacka dig!

Från en nöjd deltagare– Jag gick på Eductus kurs i 16 veckor via Jobbtorg och trivdes väldigt bra där båda mer er personal och de övriga deltagare. Jag fick lära mig hur man hantera information via internet, fick jobba på mitt cv för vidareutveckling, samt lära mig att kontakta arbetsgivare. Jag fick lära mig intervjuteknik – hur man ska tänka på sitt språk och kroppshållning under en intervju. Enligt mig så tyck jag att Eductus är en bra förebild när man kommer som jobbsökande.

Från ytterligare en nöjd deltagare som vill passa på att tacka dig Maria-Under min tid i Eductus så känner jag att jag har utvecklats och så känner jag att jag börjat veta lite mer om mig själv och vad jag vill bli i framtiden. Du har varit en duktig coach för mig och tack för alla dina råd som jag har fått, är tacksam för det. Jag önska ja kunde säga mer men det var det enda ja kunde komma på just nu men ja hoppas du förstod mig ändå.

Isabel Nylin

Eductus Liljeholmen

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

