Hem > Eductus, Eductus Väst > Ovanför ingången till mitt jobb

Ovanför ingången till mitt jobb

Oj, där är den ju! Jag tittar upp och ser en orange flagga vaja, ovanför ingången till mitt jobb. Den fanns inte där igår när jag gick hem. Känner mig liksom lite extra stolt, när jag går in genom portdörren till våra nya lokaler.

Joanna Kozakiewicz

Eductus Väst

E: socialamedier@eductus.se

  1. Per Nygrans
    maj 27, 2011 kl. 9:32 f m

    Vad tycket ni om att använda jobbsajter som typ metrojobb.se, monster.se, jobylon.se fungerar de eller ska man använda sig av någon annan metod?

    • juni 16, 2011 kl. 5:18 e m

      Du kan använda de sajter där du hittar de jobb du söker.
      Hälsar Joanna

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

