Hem > Arbetsgivare, Eductus > Feedback från deltagare i Köping

Feedback från deltagare i Köping

Detta fina mail kom till en av våra coacher i Köping, alltid kul att få feedback från ”gamla” deltagare:

 ”Åhh vad roligt att höra från dig, saknar verkligen våra samtal🙂 Jobbet går hur bra som helst, jag har hand om lönerna och fakturering samt allt som har med personal och göra, sitter bl.a. med på förhandlingar med facket för att lära mig så att jag ska så småningom ta över det helt. Företaget har precis köpt en fastighet så vi ska flytta om en månad så just nu håller jag på med allt man måste göra när man flyttar.  

Det är alltså fullt upp hela tiden, så jag stormtrivs. Chefen är jättebra att ha och göra med och all personal är och bra. Jag börjar 6:45 på morgonen och slutar 15:00, jag har rast och lunch på betald arbetstid, vilket betyder att jag jobbar fullt tid och pendlar V-ås/Köping men är ändå ca tjugo i 4 varje dag. Kan man ha det så mycket bättre?”

Lyckan över att deltagaren fått jobb går ju inte att ta miste på, eller hur?🙂

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

